Skip to main content

Parking στη πυλωτή της πολυκατοικίας!

Πλέον όλο και αυξάνονται τα αυτοκίνητα που αντιστοιχούν ανά οικογένεια. Παράλληλα, με τον νόμο που βρίσκεται σε ισχύ από το 1979 και τροποποιήθηκε το 1981, η βασική προϋπόθεση οικοδομικής άδειας για πολυκατοικίες είναι η πρόβλεψη θέσεων στάθμευσης. Πολλές φορές οι χώροι αυτοί στάθμευσης δεν πραγματοποιούνται σε υπόγειο κλειστό χώρο στάθμευσης αλλά στην πυλωτή της εκάστοτε πολυκατοικίας.

Εκεί λοιπόν ξεκινάει το πρόβλημα της ιδιοκτησίας. Καθώς εννοείται ότι δεν μπορεί να γίνει πρόβλεψη για επάρκεια θέσεων που να καλύπτει δύο και τρία αυτοκίνητα ανά οικογένεια. Επιπλέον πρόβλημα είναι το γεγονός ότι ο νόμος δεν προβλέπει διαίρεση της ιδιοκτησία στους χώρους στάθμευσης όπως προβλέπεται σε στεγασμένους χώρους. Έτσι είναι σύνηθες φαινόμενο η διαμάχη για τις θέσεις στάθμευσης στη πυλωτή.

Θεωρητικά, κάτι το οποίο βέβαια στη πράξη δεν μπορεί να εφαρμοστεί, υπάρχουν δύο τρόποι επίλυσης. Ο πρώτος είναι η χρήση του ελεύθερου χώρου στάθμευσης κατά βούληση, αν και εφόσον υπάρχει ανοιχτή θέση πάρκινγκ. Ο δεύτερος τρόπος είναι κατόπιν συνεννόησης σε γενική συνέλευση, πράγμα το οποίο και πάλι ενέχει κινδύνους, καθώς με την αλλαγή ενοίκων, πιθανό να προκύψει ζήτημα σε σχέση με το διαχωρισμό των θέσεων στάθμευσης.

Μια αρχή η οποία μπορεί να εφαρμοστεί προς αποφυγή τριβών, είναι η συγκατάθεση όλων των ενοίκων για την στάθμευση ενός μόνο αυτοκινήτου ανά διαμέρισμα.

 

 

 

ακάλυπτος χώρος πολυκατοικίας, ακίνητα, ακίνητο, διαχείριση πολυκατοικίας, ένοικοι πολυκατοικίας, κανονισμός πολυκατοικίας, κοινόχρηστοι χώροι

Comments (2)

Τα σχόλια είναι απενεργοποιημένα.